poniedziałek, 27 stycznia 2014

Witam się.

Odkąd tylko chwyciłam szydełko w dłoń (a było to na początku 2013 roku), od razu je polubiłam. Jestem samoukiem, nie miałam książek ani czasopism na temat szydełkowania, więc uczyłam się dziergać za pomocą internetu. You tube był mi wzorcem oraz blogi o szydełkowaniu. Przez parę miesięcy miałam przerwę w szydełkowaniu, gdyż byłam wysoko w ciąży, zajmowałam się dwulatkiem, także jak miałam wolną chwilę, odpoczywałam. Potem urodziłam córeczkę, więc maksymalną ilość czasu poświęcałam dzieciom. Dopiero jak córka skończyła 3 miesiące, wróciłam do szydełka. I zrobiłam córce komplecik na chrzest (bez sukienki).
Nadal nie poświęcam się szydełkowaniu tyle ile bym chciała, bo wiadomo, że dzieci są najważniejsze, ale jak Mała śpi, a syn sam się bawi, szydełkuję. I bardzo to lubię.
Na tym blogu będę prezentować moje skończone prace szydełkowe, postępy w dzierganiu, schematy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz